Imagine reprezentativa pentru Eragon Electroservice - program evidență devize, materiale, consumuri și realizări service electronice

Eragon Electroservice

1.200,00 lei

Program pentru evidența materialelor, consumurilor și realizărilor, intrărilor și ieșirilor pentru ateliere de service și reparații microelectronice și electrocasnice.

Cu indicatori de eficiență și consum per depanator și per unitate, rapoarte transparente și automatizări pentru lucrul cu clienții și aparatura depanată.

SKU: EESERV Categorie:

Program software specializat pentru evidența materialelor, manoperei, devizelor, intrărilor și ieșirilor de aparate, a consumurilor și realizărilor personale și de firmă pentru ateliere de reparații electronice și electrocasnice.

Gestiunea unei unități de reparații / service electronice și electrocasnice diferă mult de gestiunea bazată pe contabilitate primară a altor unități comerciale. 
 
Piesele și materialele folosite în repararea aparatelor primite în service trebuie evidențiate pe fiecare reparație efectuată în parte, și fiecare depanator, în cazul atelierelor cu mai mulți depanatori, trebuie să știe care e consumul său personal de piese, și care sunt reparațiile pe care le-a efectuat, din întregul unității de service.
 
Aparatele primite în service trebuie să treacă prin faze sau stadii, cum ar fi “în așteptare”, “terminat”, “ieșit”, în funcție de alocarea sau nu a unui depanator care se ocupă de reparația sau întreținerea respectivă, apoi, la fiecare primire în service, clientul trebuie să semneze pe un contract care e *starea* în care a adus aparatul respectiv în unitate, și la ieșirea din service cu aparatul predat reparat, trebuie din nou să primească un deviz cu lucrările efectuate, piesele consumate, costul cu manopera, costul pieselor, sporul de complexitate dacă a fost cazul, respectiv, trebuie să semneze din nou pentru *starea* în care a primit aparatul înapoi, de la unitatea de service.
 
Recepțiile materialelor într-o unitate de service, este și ea una mai specializată, și nu se poate lucra în mod eficient cu NIR-urile din contabilitate, prin urmare, se fac într-un mod specific meseriei și nișei de microelectronică, pe baza unor coduri și identificatori știuți de depanatori.
 
Tipurile de reparații efectuate, ce tip de aparate se pot primi la service în fiecare unitate, manoperele și prețurile fiecărei operațiuni, trebuie toate evidențiate ca într-un fel de rețetar, pe care în momentul efectuăriii reparației, depanatorul le poate selecta rapid și cu ușurință pentru întocmirea cât mai comodă a devizului.
 
Iar la predarea unui aparat la ieșirea din service, e bine ca devizul să fie automat tipărit după o confirmare, și actele întocmite manual să fie reduse la zero.
 
Toate aceste lucrurile, plus indicatori de eficiență și consum per depanator și per unitate (care depanator ce piese a consumat, în orice perioadă selectabilă, respectiv, care au fost manoperele și câștigurile pe baza reparațiilor efectuate), le știe programul Eragon Electroserv, și vă asistă în derularea cu ușurință a activităților de service și reparații electrice, electronice, electrocasnice.
 
Toate funcționalitățile programului au fost create în colaborare atât cu microelectroniști și depanatori din țară, cât și cu proprietarii firmelor care dețin unități de service. Toate funcționalitățile pot fi extinse contra cost, pentru a personaliza programul în funcție de necesitățile fiecărei unități de service în parte.

Oferim o soluție viabilă pentru unități de service, nu doar un program software !

Datorită experienței acumulate în comunicarea cu clienții existenți ai programului Eragon Electroservice, putem asista clienții noi în implementa unele proceduri care pot crește eficiența în derularea activității, chiar dacă acele proceduri pot diferi de cele cu care unitatea de service și depanatorii săi s-a obișnuit, în decursul derulării activității notate pe registre manuale sau pe fișe tip carton. Efortul de trecere la proceduri noi, mai automatizate, merită făcut în toate cazurile.

Suport inițial de 30 de zile GRATUIT pentru tot personalul.

Oferim suport atât pentru simpla utilizare a programului, cât și pentru implementarea procedurilor necesare eficientizării activității, GRATUIT, în primele 30 de zile de la achiziționarea programului și implementarea sa în activitatea de zi cu zi a unității de alimentație publică. 

Instruirea personalului în utilizarea programului, inclusiv în operarea calculatorului, dacă este nevoie, este inclusă în prețul programului și suportul inițial de 30 de zile.

După trecerea perioadei inițiale de 30 de zile, suportul se oferă contra cost, în baza unui abonament lunar sau ca intervenție în fiecare caz, după cum se solicită de către client.

Efort minim, eficiență maximă

Toate programele Eragon Software sunt bazate pe mentalitatea conform căruia utilizatorii să fie nevoiți să efectueze cât mai puține operațiuni cu putință, și restul să le facă programul automat, sau la cerere prin clic pe un buton, crescând astfel la maxim eficiența întregii activități.

Cerințe de sistem

Sistem de operare Windows (Xp, Vista, 7, 8, 10)
Rezoluție minimă ecran 1200x800
Spațiu stocare harddisk (HDD) minim 50Mb
Procesor: minim 500Mhz

Protecție împotriva furtului

Toate programele Eragon Software sunt protejate împotriva copierii de pe un calculator pe altul și rulează în mod exclusiv pe calculatorul pe care au fost instalate inițial, protejând suplimentar datele stocate de fiecare program.

Licențele de utilizare se acordă în mod neexclusiv și netransferabil. Deținătorii unei licențe valide primesc asistență gratuită dacă din cauza unei modificări de configurație a sistemului un program licențiat Eragon Software se opresc din funcționare.