Eragon Gestiune și Contabilitate Primară

2.000,00 lei

Program complet de gestiune și contabilitate primară. Include toate funcționalitățile necesare managementului stocului, clienților, furnizorilor, încasărilor, rapoartelor contabile și administrative pentru administrarea unei afaceri de retail cu vânzare către clienți finali.

Categorie:

Program de gestiune și contabilitate primară completă. Recepții/NIR-uri, furnizori, clienți, facturi, rapoarte și analize.

Program dezvoltat în colaborare cu diverși proprietari de magazine fizice (brick & mortar store), din nișe diverse și sectoare de comerț diferite. Permite lucrul deosebit de eficient, atât cu cititoare de coduri de bare, cât și în mod manual / tastatură, pentru o evidență completă a activității oricărui magazin care vinde produse către persoane fizice, utilizatori finali.

Urmărirea parcursului oricărui produs, de la intrarea în gestiune și pînă la vânzarea către clientul final, se poate face cu deosebită ușurință cu ajutorul facilităților incluse în program. La fel de ușor se pot urmări toți clienții firmei, cu indicatori ca sume încasate în total, istoric cumpărări, pentru a putea acorda discounturi în funcție de cuantumul tranzacțiilor din trecut. Tot așa de ușor se poate urmări și istoricul avut cu fiecare furnizor, cuantumuri, valori, indicatori care pot determina solicitarea unui discount pentru comenzile din viitor.

O mulțime de alte rapoarte administrative integrate în program, asistă managerul interesat de propria afacere, în luarea celor mai bune decizii cu privirea la stocul de marfă, cu privire la campaniile și promoțiile care merită organizate, și inclusiv legat de mărfurile care nu mai merită aduse pe stoc.

Inventarierea întregului stoc de produse este de asemena înlesnită la maxim, de facilități integrate în program.


Deținem experiență în gestionarea mai multor tipuri de magazine de retail, și ne-am întâlnit în decursul anilor cu diverse situații specifice cu care gestionarii și / sau deținătorii de magazine fizice se pot întâlni, și putem oferi sfaturi utile pentru gestionarea eficientă a unui magazin fizic atât antreprenorilor aflați la început de drum, cât și celor cu ceva mai multă experiență.

Oferim suport atât pentru simpla utilizare a programului, cât și pentru implementarea procedurilor necesare eficientizării activității, GRATUIT, în primele 30 de zile de la achiziționarea programului și implementarea sa în activitatea de zi cu zi. După trecerea perioadei inițiale de 30 de zile, suportul se oferă contra cost, în baza unui abonament lunar sau ca intervenție în fiecare caz, după cum se solicită de către client.

Efort minim, eficiență maximă

Toate programele Eragon Software sunt bazate pe mentalitatea conform căruia utilizatorii să fie nevoiți să efectueze cât mai puține operațiuni cu putință, și restul să le facă programul automat, sau la cerere prin clic pe un buton, crescând astfel la maxim eficiența întregii activități.

Cerințe de sistem

Sistem de operare Windows (Xp, Vista, 7, 8, 10)
Rezoluție minimă ecran 1200x800
Spațiu stocare harddisk (HDD) minim 50Mb
Procesor: minim 500Mhz

Protecție împotriva furtului

Toate programele Eragon Software sunt protejate împotriva copierii de pe un calculator pe altul și rulează în mod exclusiv pe calculatorul pe care au fost instalate inițial, protejând suplimentar datele stocate de fiecare program.

Licențele de utilizare se acordă în mod neexclusiv și netransferabil. Deținătorii unei licențe valide primesc asistență gratuită dacă din cauza unei modificări de configurație a sistemului un program licențiat Eragon Software se oprește din funcționare.