3.000,00 lei
Program software specializat pentru evidența bonurilor de marcaj, ospătarilor, meselor, încasărilor, consumurilor de materii prime la bucătărie și stocurilor la unități de alimentație publică (bar, restaurant, pub, club, pizzerie).
Primul și singurul software antifraudă pentru restaurante, care garantează contorizarea corectă a consumului de materii prime la bucătărie și a stocurilor de bar, a încasărilor ospătarilor și a altor elemente specifice activității de alimentație publică
Program software specializat pentru evidența bonurilor de marcaj, notelor de plată, a meselor, ospătarilor, a consumurilor și încasărilor din unități de alimentație publică (restaurant, bar, pizzerie, fast-food, catering și evenimente festive)
Gestiunea în timp real a unei unități de alimentație publică, în mod special a restaurantelor cu bar, barurilor, pizzeriilor, cluburilor și pub-urilor diferă foarte, foarte mult de gestiunea comercială impusă de lege. Servirea clienților se face la fața locului pe mese, fiecară masă sau sector / grup de mese fiind deservită de un anumit ospătar, și fiecare sector de activitate, în caz de unitate multiprofil (restaurant + bar + pizza de ex.) are gestiunea proprie de mărfuri.
Pe când gestiunea propriu-zisă de materii prime sau produse, atât la bar cât și la bucătărie și pizza, este responsabilitatea unei singure persoane care este de serviciu în sectorul respectiv în oricare zi (barmanul la bar, bucătarul-șef la bucătărie, pizzarul la pizza), deservirea se face către mai mulți servitori ai publicului final (consumatorii, clienții unității) și fiecare deservire trebuie gestionată în așa fel încât tragerea / scăderea stocurilor atât la produse finite, cât și la materii prime să fie făcută în cel mai eficient și transparent mod posibil.
Este lesne de înțeles că vremea bonurilor de marcaj scrise de mână și a inventarurilor făcute pe caiet a cam trecut, eficiența cu care stocurile, materiile prime, banii încasați, surplusurile („ciubuc”-ul ospătarilor există, spre deosebire de ce spune legislația, și nu este șpagă, ci o recunoaștere a faptului că un ospătar și-a făcut bine meseria) se pot gestiona poate scăpa atât pe administratorii unității, cât și pe ospătari, și în ultimă fază, dar nu în ultimul rând, și pe contabilii unităților respective de multă bătaie de cap.
ReGest a fost dezvoltat în colaborare cu proprietari de unități de alimentație publică cu experiență de decenii întregi în această meserie, și pe baza observațiilor și comentariilor a mai mult de 300 de ospătari, unii dintre ei fiind ospătari vreme de 30 de ani. Experiența lor cumulată în toate situațiile care se pot întâlni de obicei în decursul deservirii clienților în alimentația publică, a micilor ascunzișuri specifice acestui sector de activitate, și a neajunsurilor existente pe piața de software care deservea acest tip de activitate, la momentul respectiv, a stat la baza creerii și dezvoltării continue a Eragon ReGest.
ReGest a fost creat inițial în 2003, și este dezvoltat în continuare, și este folosit în zeci de restaurante selecte din România și din străinătate. Simplitatea în operarea programului în ceea ce privește interfața pe care o văd ospătarii (frontend), este și secretul eficienței enorme pe care o are față de alte tipuri de programe similare care deservesc alimentația publică și cateringul.
Ecranele de administrare sunt grupate într-un ecran separat, protejat cu parolă, asigurându-se ascunderea tuturor datelor pe care nici ospătarii și nici alți ochi ale unor potențiale terțe părți nu trebuie să le vadă.
Chiar dacă funcționalitățile pe care în momentul de față programul ReGest le încorporează, permit conducerea cu maximă eficiență a unei unități de alimentație publică, aceste funcționalități pot fi extinse în continuare, la cerere, contra cost.
Programul poate fi conectat cu uşurinţă la case de marcat fiscale care lucrează şi ca imprimantă fiscală (de ex Datecs MP55 sau alte modele) pentru tipărirea de bonuri fiscale împreună cu nota de plată, dar oferă şi posiblitatea emiterii unor note de plată separate, fără tipărirea de bon fiscal simultan, pentru cazurile de protocol, sau cazurile în care mai multe note de plată se vor fiscaliza cu un singur bon fiscal introdus manual.
Poate lucra cu sau fără cititor de coduri de bare, pentru mărfurile de la bar.
Oferim know-how în implementarea unei soluții viabile, NU doar un program software !
Deținem experiență în soluționarea problemelor specifice cu care unitățile de alimentație publică se confruntă în activitatea de zi cu zi, și împreună cu programul Eragon ReGest, vă oferim tot suportul necesar pentru implementarea unor proceduri de executare a activității pentru eficientizarea și ușurarea tuturor activităților, de la preluarea comenzilor de la clienți de către ospătari, și pînă la inventarierea materiilor prime de bucătărie și stocurilor de mărfuri.
Achiziționarea programului poate presupune implementarea unor proceduri de lucru diferite decât cea cu care o unitate de alimentație publică este obișnuită, pentru creșterea eficienței și ușurarea procedurilor uzuale.
Instruirea personalului în utilizarea programului, inclusiv în operarea calculatorului, dacă este nevoie, este inclusă în prețul programului și suportul inițial de 30 de zile.
Suport inițial GRATUIT pentru tot personalul unității
Oferim suport atât pentru simpla utilizare a programului, cât și pentru implementarea procedurilor necesare eficientizării activității, GRATUIT, în primele 30 de zile de la achiziționarea programului și implementarea sa în activitatea de zi cu zi a unității de alimentație publică.
Instruirea personalului în utilizarea programului, inclusiv în operarea calculatorului, dacă este nevoie, este inclusă în prețul programului și suportul inițial de 30 de zile.
După trecerea perioadei inițiale de 30 de zile, suportul se oferă contra cost, în baza unui abonament lunar sau ca intervenție în fiecare caz, după cum se solicită de către client.
Efort minim, eficiență maximă
Toate programele Eragon Software sunt bazate pe mentalitatea conform căruia utilizatorii să fie nevoiți să efectueze cât mai puține operațiuni cu putință, și restul să le facă programul automat, sau la cerere prin clic pe un buton, crescând astfel la maxim eficiența întregii activități.
Cerințe de sistem
Sistem de operare Windows (Xp, Vista, 7, 8, 10)
Rezoluție minimă ecran 1200x800
Spațiu stocare harddisk (HDD) minim 50Mb
Procesor: minim 500Mhz
Datorită specificului notelor de plată, este recomandată utilizarea unei imprimante cu jet de cerneală care permite setarea dimensiunii de A6
Protecție împotriva furtului
Toate programele Eragon Software sunt protejate împotriva copierii de pe un calculator pe altul și rulează în mod exclusiv pe calculatorul pe care au fost instalate inițial, protejând suplimentar datele stocate de fiecare program.
Licențele de utilizare se acordă în mod neexclusiv și netransferabil.
Deținătorii unei licențe valide primesc asistență gratuită dacă din cauza unei modificări de configurație a sistemului un program licențiat Eragon Software se oprește din funcționare.