
Facebook Ads (mai nou numit Meta), Google Ads, Bing Ads, dar si alte platforme majore de publicitate se confrunta tot mai des cu incapacitatea de urmarire corecta a conversiilor. Facebook a venit cu gaselnita „conversiilor agregate”, Google Ads da din umar si reinventeaza platforma Google Analytics care cica ar trebui sa contribuie la urmarirea mai amanuntita a conversiilor, dar in realitate nici GA4 nu ofera detaliile corecte despre conversiile realizate de publicitatea platita, despre urmarirea campaniilor organice nici nu poate fi vorba.
Tot mai mulţi utilizatori de internet îşi instalează suite de blocare a cookie-urilor terţă parte, şi platformele sunt neputincioase în inserarea cookieurilor de tracking, pentru că nu pot fi considerate de interes legitim, fiind din domenii TLD diferite decât siturile urmărite.
Soluţia simplă şi eficientă
este o platformă privată de tracking, care poate urmări toate vizitele venite pe un site, din orice platformă de publicitate, şi inclusiv din campaniile organice, şi poate insera un cookie first-party aparţinând direct domeniului urmărit, cu ajutorul căruia conversiile realizate în urma vizitei respective, se vor înregistra în baza de date a trackerului.

Acest tracker privat poate fi utilizat cu uşurinţă pe toate motoarele CMS uzuale de e-commerce (WordPress+Woocommerce, Opencart, Prestashop, etc), şi este unealta care face diferenţa între situaţia în care nu se ştie care campanie de publicitate a convertit şi a implicat doar costuri, şi situaţia în care se ştie foarte bine care campanie câte vânzări a adus, şi ce profit a produs.
Trackerul este pregătit şi ca sistem de afiliere privat, adică permite captarea de trafic de la utilizatori afiliaţi ai sitului de e-commerce, dar poate fi folosit şi fără afiliaţi, de către administratorul sitului e-commerce în cauză.
Trackerul urmăreşte care vânzare din care campanie s-a realizat, defalcă per link care link câte vânzări a realizat, oferă posibilitatea invalidării unei vânzări înregistrate pentru cazurile în care există un retur pe produsele din vreo comandă, (facilitate care NU este oferită şi nu este luată în considerare de nici o platformă cunoscută de publicitate !), precum şi facilităţi predictive de calcul prezumtiv al profitului şi pierderii pentru orice campanie PPC sau organică, în funcţie de targetul de vânzări, marja de profit per vânzare, cost mediu coş cumpărături pe site, şi costul per clic în cazul campaniilor PPC, respectiv, calcul de trafic necesar pentru atingerea targetului de vânzări săptămânal / lunar / anual.

Pentru detalii legate de implementare, costuri, şi know-how necesar utilizării, completaţi formularul de contact
lăsându-ne un număr de telefon, şi vă vom contacta telefonic în cel mai scurt timp posibil.
Partenerii existenţi Eragon Software beneficiază de reducere de 20% din costul de implementare.