Sari la conținut

Facebook Conversion API pentru Opencart

    Am creat o soluţie rapidă de implementarea urmăririi evenimentelor de e-commerce din magazinele online bazate pe Opencart, cu ajutorul Facebook Conversion API.

    Soluţia este bazată pe un controller nativ Opencart, + o completare Vqmod in cazul OC2x si OCmod in cazul OC3x.

    Soluţia funcţionează pentru versiunile 2x şi 3x ale Opencart, indiferent de ce theme/şablon vizual foloseşte.

    Urmărirea prin Facebook Conversion API îmbunătăţeşte foarte mult capacitatea platformei Facebook Ads de a oferi reclame relevante unei audienţe specifice, şi îmbunătăţeşte foarte mult capacitatea de targetarea potrivită.
    Urmărim vizualizarea de produse, adăugarea în coş, începerea finalizării cumpărăturii (iniţiere checkout) şi comanda finalizată cu succes.
    Imagine reprezentativă pentru tracking server to server prin Facebook Conversion API
    Urmărire server to server prin Facebook Conversion API
    În cazul fiecărui eveniment urmărit, se transmite către serverul Facebook, un set de date, în formatul şi criptarea solicitată de platformă, cu conţinutul de mai jos
    ◦ numele şi prenumele clientului, dacă e vorba de client autentificat şi dacă Opencart are această informaţie despre client
    ◦ numărul de telefon al clientului, dacă Opencart are această informaţie despre client
    ◦ adresa de IP a clientului
    ◦ adresa de e-mail a clientului, dacă Opencart are această informaţie despre client
    ◦ valoarea produsului, dacă Opencart are această informaţie, de exemplu la adăugarea unui produs în coş
    Controllerul conţine şi o facilitate de logare, prin care toate evenimentele transmise către şi toate răspunsurile primite de la Facebook, se păstrează într-un fişier text de pe server, pentru a putea verifica ulterior toate evenimentele raportate şi de Event Manager. Fiecare tranzacţie se păstrează cu data/ora/minutul şi secunda în care a fost transmisă către Facebook.
    Pentru implementare, e nevoie de doar două date din contul de Facebook Business, şi anume
    • un token de autentificare, care se poate genera cu uşurinţă din managerul de evenimente (Events Manager)
    • numărul unic al pixelului Facebook, care transmite evenimente către platformă, se poate copia de asememea, cu uşurinţă, din managerul de evenimente.

    Pe serverul de găzduire pe care se face implementarea, e nevoie de acces FTP sau cpanel (recomandat) pe perioada implementării şi testării.

    Implementarea durează doar câteva ore, şi costă 140 100 de Euro
    Deţinătorii de magazine online bazate pe Opencart, care vor să facem această implementare în webshopul lor, sunt rugaţi să ne contacteze prin pagina de contact completând formularul sau sunând la numărul de telefon afişat. Numărul de telefon poate fi apelat şi prin Whatsapp.
    E în lucru şi modulul pentru WordPress şi Prestashop

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *