Sari la con╚Ťinut

Facebook Conversion API pentru Opencart

    Am creat o soluţie rapidă de implementarea urmăririi evenimentelor de e-commerce din magazinele online bazate pe Opencart, cu ajutorul Facebook Conversion API.

    Soluţia este bazată pe un controller nativ Opencart, + o completare Vqmod in cazul OC2x si OCmod in cazul OC3x.

    Solu┼úia func┼úioneaz─â pentru versiunile 2x ┼či 3x ale Opencart, indiferent de ce theme/┼čablon vizual folose┼čte.

    Urm─ârirea prin Facebook Conversion API ├«mbun─ât─â┼úe┼čte foarte mult capacitatea platformei Facebook Ads de a oferi reclame relevante unei audien┼úe specifice, ┼či ├«mbun─ât─â┼úe┼čte foarte mult capacitatea de targetarea potrivit─â.
    Urm─ârim vizualizarea de produse, ad─âugarea ├«n co┼č, ├«nceperea finaliz─ârii cump─âr─âturii (ini┼úiere checkout) ┼či comanda finalizat─â cu succes.
    Imagine reprezentativ─â pentru tracking server to server prin Facebook Conversion API

    Urm─ârire server to server prin Facebook Conversion API

    ├Än cazul fiec─ârui eveniment urm─ârit, se transmite c─âtre serverul Facebook, un set de date, ├«n formatul ┼či criptarea solicitat─â de platform─â, cu con┼úinutul de mai jos
    ÔŚŽ numele ┼či prenumele clientului, dac─â e vorba de client autentificat ┼či dac─â Opencart are aceast─â informa┼úie despre client
    ÔŚŽ num─ârul de telefon al clientului, dac─â Opencart are aceast─â informa┼úie despre client
    ÔŚŽ adresa de IP a clientului
    ÔŚŽ adresa de e-mail a clientului, dac─â Opencart are aceast─â informa┼úie despre client
    ÔŚŽ valoarea produsului, dac─â Opencart are aceast─â informa┼úie, de exemplu la ad─âugarea unui produs ├«n co┼č
    Controllerul con┼úine ┼či o facilitate de logare, prin care toate evenimentele transmise c─âtre ┼či toate r─âspunsurile primite de la Facebook, se p─âstreaz─â ├«ntr-un fi┼čier text de pe server, pentru a putea verifica ulterior toate evenimentele raportate ┼či de Event Manager. Fiecare tranzac┼úie se p─âstreaz─â cu data/ora/minutul ┼či secunda ├«n care a fost transmis─â c─âtre Facebook.
    Pentru implementare, e nevoie de doar dou─â date din contul de Facebook Business, ┼či anume
    • un token de autentificare, care se poate genera cu u┼čurin┼ú─â din managerul de evenimente (Events Manager)
    • num─ârul unic al pixelului Facebook, care transmite evenimente c─âtre platform─â, se poate copia de asememea, cu u┼čurin┼ú─â, din managerul de evenimente.

    Pe serverul de g─âzduire pe care se face implementarea, e nevoie de acces FTP sau cpanel (recomandat) pe perioada implement─ârii ┼či test─ârii.

    Implementarea dureaz─â doar c├óteva ore, ┼či cost─â 140 100 de Euro
    De┼úin─âtorii de magazine online bazate pe Opencart, care vor s─â facem aceast─â implementare ├«n webshopul lor, sunt ruga┼úi s─â ne contacteze prin pagina de contact complet├ónd formularul sau sun├ónd la num─ârul de telefon afi┼čat. Num─ârul de telefon poate fi apelat ┼či prin Whatsapp.
    E ├«n lucru ┼či modulul pentru WordPress ┼či Prestashop

    Las─â un r─âspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *